O poveste de viata

13 01 2011

Am primit un mesaj disperat, as indrazni sa scriu. N-am stiut ce sa raspund. M-am gandit ce vorbe ar putea alina un suflet atat de ranit. N-am gasit. Ce sfaturi as putea sa dau eu? N-am trait asa ceva, n-am simtit ce simte aceasta femeie, deci orice as spune nu este decat parerea unui om neimplicat. Aaa, ce as face eu daca as fi in situatia asta? Sincera sa fiu nu vreau sa ma gandesc nici macar o secunda la o asemenea ipoteza. Probabil n-as avea atata putere cata demonstreaza Maria. Probabil s-ar termina totul brusc, cu strigaturi ori cu taceri greu de suportat urechilor.

Maria draga, nu pot sa-ti spun decat sa ai grija de copilul tau si sa nu-i amarasti sufletul cu dezvaluiri atat de socante despre tatal sau atat de cinic. Sunt convinsa ca vrei sa ti-l iei aliat pe baiat ca sa simti si tu ca ai pe cineva alaturi. Nu face asta! Suferi tu suficient, n-are rost sa ii faci si lui sufletul tandari.

Mai mult eu nu pot sa spun. Poate reusiti voi, fetele de pe blog (si baietii, de ce nu?) sa ii dati un sfat Mariei, s-o incurajati cumva, sa-i intindeti o mana a prieteniei, acum cand lumea ei s-a prabusit.

Iata mesajul:

„DRAGA NOURIA!
Urmaresc de multa vreme subiectele postate pe blog si iata ca mi-am facut curaj sa iti cer un sfat de femeie si in special de MAMA!
As incepe cu un motto: ” VIATA BATE FILMUL”.
Sunt casatorita de 17 ani, suntem impreuna de 26 ani ( eu am 43 el 48). Avem un baiat de 16 ani.
Cu baiatul am avut probleme de sanatate care se pot rezolva in timp dar cu foarte multa dedicare si atentie( ADHD, dislexie, ticuri). Am plins in fiecare noapte pentru ca mi se rupea sufletul cind il vedeam trist deoarece copiii radeau de el si ii spuneau ca e prost si handicapat. Cu multa rabdare si ajutor de la Dumnezeu lucrurile s-au rezolvat in mare masura.
Dintr-o intamplare anul acesta am aflat ca sotul meu are o amanta dinainte de casatoria noastra. Impreuna au un copil de 4 ani de care nu stiu decat ei 2. Acum stiu si eu dar nu de la el. I-a construit la marginea Bucurestiului o ” colivie de aur” si acolo el se simte acasa.
Nouria, eu m-am consultat cu psihologi care m-au sfatuit sa nu ii spunem inca baiatului nostru pentru ca poate face un soc. Viata mea e un iad pentru ca el vine in fiecare seara acasa la noi, iar eu trebuie sa joc teatru de dragul copilului.
Ti-am povestit pe scurt, dar sunt sigura ca iti dai seama in ce situatie sunt.
Mentionez ca amanta stia de noi, dar din dragoste si nu numai si-a asumat aceasta viata!

Te rog sa nu-mi spui cum de nu am observat! Dualitatea lui este perfect.. patologica. Toate concediile, sarbatorile le faceam impreuna! Traim inconjurati de prieteni vechi si ADEVARATI si absolut nimeni nu a observat ceva ciudat!
Acum , cand ma uit in trecut vad multe lucruri, dar de abia… acum!”

Anunțuri

Acțiuni

Information

42 responses

13 01 2011
Criss

O poveste foarte trista. Dar oare cate femei nu trec printr-o asemenea drama? Eu cred ca multe. Si din pacate multe sunt nevoite de imprejurari sa accepte, sa taca si sa continue sa traiasca asa din diverse motive.
Ar fi usor sa spunem „eu mi-as lua copilul si as pleca, s-ar termina totul'” sau ” de dragul copilului as continua sa traiesc in minciuna” sau mai stiu eu ce alte raspunsuri.
E greu sa dai sfaturi cand nu esti intr-o situatie asemanatoare.
Ce pot eu sa-i spun Mariei, sa fie tare, sa fie puternica si sa faca ceea ce simte si ce crede ea ca ar fi mai bine pentru copil dar si pentru ea.

13 01 2011
Alina

Adevarat „viata bate filmul”.
Imi dau numai cu parerea nu vreau sa ma judecati prin ceea ce o sa spun.
Parintii mei au divortat cand eu aveam 6 ani(sora mea 14…dupa 15 ani de casatorie), „tatal meu” isi lasase gravida amanta si a trebuit sa plece de acasa ca sa-si creasca viitorul copil. Am crescut numai cu mama (a ramas singura la 34 de ani, nu s-a mai recasatorit – mare greseala) dar a stiut sa suplineasca lipsa tatalui.
Deci…. am un frate de care am stiut de mica, dar pe care niciodata nu mi-am dorit sa-l cunosc(nu l-am considerat vinovat niciodata de nimic, copiii nu-si aleg parintii, deci nu sunt vinovati cu nimic ptr faptele lor).
In decembrie 2007 , la o luna dupa ce ma casatorisem s-a intamplat sa vorbim pentru prima oara pe messenger, s-a intamplat pur si simplu…..prima poza a fost un soc pentru mine, semanam ca doua picaturi de apa, am facut o criza urata, nu suportam ideea ca semanam atat de bine, a trebuit sa merg la psiholog.Eu sunt o persoana puternica, nimeni niciodata n-ar fi crezut ca o sa fac asa ceva, nici eu nu mi-a dorit, in schimb in momentul ala ceva in sufletul si in mintea mea a luat-o razna si am clacat. Ganditi-va ca aveam aproape 24 de ani si am reactionat in felul asta, copilul asta are totusi 16 ani, ar trebui sa-l lasati , sa nu-i ziceti nimic, deocamdata. Nu zic ca si el ar reactiona la fel ca mine, fiecare are un comportament al lui dar nu se stie niciodata.
Tot timpul ii zic mamei ca eu nu pot sa inteleg durerea ei, dar nici ea nu poate intelege ce-i in sufletul copilului care a crescut fara tata. Parintii cred ca inteleg durerea copiilor in astfel de situatii , dar nu e deloc asa.
Ma gandesc ca acest copil o sa aiba un soc puternic, mai ales ca ei tot timpul au fost o familie unita si fericita…..e greu de dat sfaturi, eu v-am povestit un pic din ce am trait eu .
Putere multa doamnei!

14 01 2011
maria alexandra

Alina, as vrea sa te intreb ceva? Acum tatal tau este fericit? Ii merge bine?
Cat despre mama ta, eu o inteleg perfect. Dupa asemenea experiente de viata, mai poti avea incredere in altcineva? Cum?

18 01 2011
Alina

Scuza-ma ca nu am mai raspuns.
Nu stiu cat e de fericit, eu in 21 de ani de cand s-au despartit l-am vazut de 3 ori, o data la 18 ani(l-am cautat eu), la 24 inainte de nunta (l-am invitat la nunta dar nu a venit) si o data dupa nunta intamplator intr-un magazin.
Am aflat ca de 1 an s-a despartit de a 2 sotie (ea oricum e la al 4 sot), au fost impreuna 20 de ani, dupa cum am mai zis au un copil impreuna, a mai avut un copil cu un alt sot dar din pacate a decedat.
El momentan traieste singur (din ce mi-a zis baiatul lui), ea a plecat din casa ei lasandu-l acolo ptr ca nu mai suporta bataile pe care i le aplica(asta a facut si cu mama), urmand sa deschida un proces si sa il evacueze.
Pacat de el, are 60 de ani, a avut un serviciu banos, a lucrat ani buni pe platforma petroliera , ultimii 15 numai in Dubai(daca ati vazut la tv platforma care a fost sechestrata, acolo lucra el, cu cateva zile inainte facuse schimbul) si a ramas fara nimic.
Nu-i pasa de noi , fetele lui, de nepoti , de nimic….pacat.
Nu i-am dorit raul niciodata, dar am crescut si am invatat din toata povestea asta….cat traiesti sa nu faci rau nimanui, tot raul se plateste inzecit, Dzeu exista!!!

13 01 2011
maria alexandra

Te rog sa ma scuzi daca postez din nou..dar in afara de psiholog si psihiatru.. nu vorbesc cu nimeni… si simt nevoia.
Probabil ca nu sunt suficient de credincioasa atunci cand ma gandesc cand vor plati ei raul facut mie. Timpul nostru nu este acelasi cu timpul lui Dumnezeu.
Nu i-am reprosat nimic, nu am tipat. I-am spus doar ca toti ne vom duce CRUCEA!
M-a rugat sa nu o urasc pe ea deoarece ea are un bun simt iesit din comun, ca este o femeie si o mama perfecta.
Nouria, ani de zile alergam singura cu baiatul meu la psiholog, la logoped, la psihiatru. Nu ma intelege gresit. As fi facut ORICE pentru copilul meu chiar daca el murea sau ne parasea. Nu ma victimizez, dar cea mai mare lovitura a fost cand mi-a spus ca EA este mama perfecta. Ma rog in fiecare zi la Dumnezeu sa il pot ierta pentru aceste cuvinte!
Nici nu stii ce bine imi face ca pot scrie pe blogul tau! Simt nevoia sa iti multumesc inca o data!

19 01 2011
Anemari

Maria, barbatii vor copii perfecti, asta le confirma masculinitatea. Se poate ca el sa spuna ca cealalta este o mama perfecta doar pentru ca acel copil nu are probleme medicale.

Nu este nimeni vinovat. Bineinteles ca tu esti o mama la superlativ. Sotul tau este imatur, in ciuda varstei. Nu iubeste pe nimeni, altfel nu ar trai in minciuna, in afara de sine.

Eu nu cred ca trebuie sa ne mintim copiii. Psihologul o sa-ti spuna cand este momentul potrivit sa-i spui fiului tau ca tati iubeste o alta femeie si are un copil cu aceea. Probabil ca suferinta ta, socul, minciuna, nu ar trebui sa le impartasesti cu fiul niciodata, pentru ca el are nevoie ca imaginea tatalui sa ramana intreaga.

In rest, esti tanara, iti doresc putere sa poti sa aduni bucatele de suflet si sa te recompui.

13 01 2011
Iulia Vlad

Imi face mare placere sa scriu si eu cite ceva. Acum 4 ani am trecut printr-o perioada extrem de grea ” sufleteste”, perioada in care nu mi-am dorit sa mor, ci mi-am dorit sa nu mai traiesc. Am 35 de ani acum si timp de 12 ani am fost convinsa ca ceea ce aveam era dragostea adevarata. Eram atit de iubita si de rasfatata incit ajunsesem sa cred ca toate acestea mi se cuvin. Cind viata m-a scuturat, m-am prabusit. Un singur lucru am realizat pe moment: ca nu trebuie sa urasc sau sa arunc vina pe nimeni. Doar sa descopar si sa inteleg de ce lucrurile au luat asa o intorsatura. Din acel moment am inceput sa ma schimb cu adevarat. Cineva drag mie 🙂 mi-a spus ca niciodata nu a vazut o persoana sa sufere din dragoste atit cit am suferit eu. Iar eu i-am raspuns: ” Nu am suferit din dragoste, ci din ignoranta, egoism, incapatinare, frica, disperare etc. „. Au trecut 4 ani si viata mea s-a schimbat cum nu am visat vreodata. Nu mai cunosc demult sentimentele acelea urite care mi-au macinat mare parte din viata si mi-am atras incet incet linistea si pacea pe care nu le-am cunoscut inainte. Nu mai iau nimic personal, fac mereu tot ce imi sta in putere cit de bine pot, nu mai fac presupuneri si mai ales nu imi mai fac singura rau alimentindu-mi angoasele. Multi oameni ar spune ca am ajuns sa fiu fraiera, prea toleranta, dar eu tin capul sus si zimbesc in mintea mea pentru ca asta este ceea ce aveam nevoie ca sa traiesc fumos.
Nu vreau sa fac pe desteapta, vreau doar sa ajut prin a recomanada din inima tuturor celor care pling in sufletul lor cartile care mie mi-au schimbat radical viata:
Don Miguel Ruiz – Cele Patru Legaminte, Cartea Intelepciunii Toltece
Don Miguel Ruiz – Arta De A Iubi, Cartea Intelepciunii Toltece
Don Miguel Ruiz – The Voice Of Knowledge ( pentru mine aceasta a fost cea mai folositoare, dar cred ca nu se mai publica in Romania )

Multumesc si va doresc liniste si pace.

14 01 2011
maria alexandra

Iulia, m-a impresionat mult ce ai scris. Dupa cat timp ti-ai revenit? Si, permite-mi o indiscretie. Acum esti singura?
Cu siguranta voi citi tot ce mi-ai recomandat.

13 01 2011
florina

Avea aceasta femeie”amanta” dinainte de casatoria voastra???si inca o mai are????nu inteleg de ce s-a casatorit cu tine???probabil ca va iubeste pe amindoua……

14 01 2011
maria alexandra

Sa afli cu TOTUL INTAMPLATOR ca omul cu care ai trait 17 ani are o alta familie… e ucigator. Felul in care am aflat… minciunile care mi s-au spus. El nu iese nicaieri cu acea familie. Se duce la ei in fiecare zi. Ea nu lucreaza deoarece… copilul de 4 ani nu poate sta fara ea( asa mi-a explicat sotul meu).
Cand l-am pus in fata faptului implinit si a fost nevoit sa spuna adevarul, mi-a reprosat ca nu am bunul simt sa-l intreb cum il cheama pe celalalt copil.

14 01 2011
wlfp

Buna Nouria, la multi ani inca odata!

Draga Maria, e trista povestea ta, e o poveste dupa care se fac filme si se scriu carti, insa toate astea sunt lucruri si nu sentimente; sentimentele nimeni nu le va putea simti mai bine si mai intens decat tine. Mai jos ai parerea mea.
Din pacate realitatea e ca ai fost trasa pe sfoara de sotul tau, care intr-un moment de lasitate, cand avea de ales intre doua femei, a preferat o viata duplicitara, la care i-a fost complice o femeie la fel de lasa (care nu a avut curajul sa puna piciorul in prag si sa-l forteze sa ia o decizie, din moment ce stia de existenta ta) si fara onoare (complacandu-se in statutul de amanta atatea ani).
Daca as fi pusa in situatia ta, eu sincer l-as da in suturi afara, si in nici un caz nu as suporta nici sa-mi aduca vorba de amanta, dar sa-mi mai spuna ca are „un bun simt iesit din comun”, pai daca il avea, nu distrugea familia altcuiva, avea bun simt sa-si gasesca un barbat doar al ei.
Eu zic ca esti tanara si poti sa-ti refaci linistita viata, sa iti gasesti o persoana care sa te aprecieze si sa nu-ti insele increderea.
Copilul tau e adolescent, si ca orice adolescent are multe probleme, complexe si tristeti. Mai rau e cand e si sicanat de ceilalti copii, am trecut prin asta si e urat, insa cel mai bun remediu pentru situatiile acestea e puterea exemplului. Si exemplul vine de acasa. Exemplul trebuie sa i-l dai tu, sa-i spui ca e un luptator si ca poate fi un castigator. Nu-l impovora cu tristeti, ca nu e capat de viata.
Peste ani cand vei fi trecut peste incercarea asta, te vei uita in urma si te vei dojeni singura ca te-ai complacut prea mult in tristete, in loc sa-ti cauti pretioasa fericire.
Noi, femeile astea romance, ar trebui sa fim putin mai sigure pe noi si independente.

14 01 2011
maria alexandra

Ai dreptate, dar situatia cu baiattul nostru e putin complicata. De cate ori sotul meu vine tarziu, il suna sau il asteapta in fata casei. Pur si simlu il divinizeaza. De cate ori plecam toti trei ne spune ce fericit este ca suntem toti. Adevarul este ca SOTUL MEU trebuie sa-i spuna adevarul, nu eu. Iar lui ii este teama ca il va pierde. Tare mult ar vrea sa-mi asum eu aceasta responsabilitate, dar nu o sa-i ofer aceasta placere. Anul trecut se purta foarte urat cu mine si acum inteleg de ce. Nu avea curajul sa spuna ca pleaca, voiia sa ma forteze pe mine sa fac acest lucru. Tot o lasitate este.
Pe de alta parte, casa in care locuim este doar a sotului meu, iar casa amantei este doar a ei, dar din banii sotului meu.
Trebuie sa recunoastem ca amantele pot fi si destepte!

14 01 2011
maria alexandra

Am o intrebare idioata! Oare aceste lucruri se platesc? Platim in aceasta viata pentru raul facut altora?

14 01 2011
nouria

E singura intrebare la care pot sa-ti dau un raspuns sigur: DA!

14 01 2011
laura

Un DA hotarat !

18 01 2011
Alina

Cu varf si indesat!!!!

14 01 2011
laura

Draga Maria, asemeni Nouriei nici eu nu pot sa ma gandesc si nici nu imi pot imagina prin ce treci si ce este in sufletul tau. Eu nu pot sa iti dau sfaturi pentru ca nu am experienta de viata necesara si nu am trecut prin clipele cumplite prin care ai trecut si inca mai treci tu. As putea sa folosesc clasicele clisee cu timpul care le vindeca pe toate, cu roata se va intoarce etc. dar nu are sens…nu cred ca te ajuta cu nimic. Gaseste puterea in tine, intoarce-te spre tine, ia-ti timp pentru tine si pentru copilul tau care are nevoie de tine. Daca ai posibilitatea financiara plecati undeva doar tu si copilul tau. Nu are sens sa discutam despre lasitatea sotului tau, a amantei lui…important este sa te poti baza pe tine, sa te poti aduna si sa mergi mai departe pentru ca viata ta nu se opreste aici, ci s-ar putea sa ai surpriza ca abia acum sa inceapa de fapt cu adevarat. Singura mea certitudine este ca nu poti sa iti cladesti fericirea sau o relatie pe nefericirea altuia. … Ai incredere in tine, Maria, fii sigura ca esti o mama extraordinara pentru copilul tau pe care nu ti-l va lua nimeni niciodata de langa tine…pentru ca restul lucrurilor se vor aranja de la sine pana la urma.

14 01 2011
maria alexandra

Va multumesc mult. Imi face tare bine sa citesc ceea ce ginditi voi.
Din pacate eu nu-l pot da afara in suturi sin CASA LUI si nici nu vreau sa am o astfel de atitudine din respect fata de mine si fata de copilul meu. Nicio problema nu se rezolva cu scandal, reprosuri si tipete. Suna ciudat, dar acum citiva ani eram o fire impulsiva . Dar Dumnezeu m-a invatat ca atunci cind reusesti sa nu urasti, iti gasesti mai repede pacea sufletului. Nu rezolv nimic daca ii reprosez ceva. Lucrurile nu se mai pot schimba.
Singura mea preocupare este copilul meu care nu trebuie sa afle inca si pentru care voi face tot ce imi sta in putinta sa sufere cat mai putin

14 01 2011
maria alexandra

Ai dreptate Laura! Acum mi se pare ca timpul trece prea greu. Ma domina psihic siguranta si certitudinea lui ca nu a gresit cu numic. ca sa il citez: ” Dumnezeu nu pedepseste pe oamenii care fac copii”. Pur si simplu raman naucita. Stiu ca deznadejdea omului e un pacat, dar pur si simplu nu pot sa nu ma gindesc: Va veni si vremea mea?

14 01 2011
maria alexandra

Un banc ce mi se potriveste ca o manusa:
Doctorul de familie trimite o femeie la psihiatru. Ajunsa in cabinet, doamna isi exprima nedumerirea:
– Domnule doctor, eu chiar nu inteleg de ce mi-a dat trimitere catre dumneavoastra. Sunt o femeie fericita, am o familie frumoasa, sotul ma iubeste. Doctorul psihiatru ii raspunde:
– Doamna, de cat timp aveti aceste simptome?

14 01 2011
Gabriela

Draga Maria , eu te inteleg , am trecut prin aproape accesi intimplate a „vietii care bate filmul „si am ramas impreuna cu sotul meu si fiica noastra – O FAMILIE . Am ramas deoarece ii iubesc pe sotul si fiica mea mai mult decit pot spune in cuvinte .
As dori sa vorbesc cu tine , te rog scrie-mi pe serbanescugabriela1@gmail.com.

18 01 2011
maria alexandra

GABRIELA, ITI VOI SCRIE PE MAIL. IMI PARE SINCER RAU PRIN CE AI TRECUT, DAR EXPERIENTA TA SIGUR MA VA AJUTA. ITI MULTUMESC!

14 01 2011
florina

Draga Maria,asa cum am scris mai sus”nu inteleg de ce s-a casatorit cu tine,probabil din iubire sau ……lasitate”,bun,faptul este consumat,nu poti sa dai timpul inapoi,acum trebuie sa gindesti la”rece”,ia-ti o cafea aseaza-te pe un fotoliu si gindeste:daca el vrea sa continuati mai departe viata impreuna asa,tu vrei?
daca nu,ai un servici cu care te poti intretine?daca nu, gaseste-ti!
ai parinti la care te poti duce si ai putea plinge in liniste supararea ta un timp?stii citeodata este bine sa si plingi,prin plins iti elimini din acea intensitate adunata in ultimul timp!
ai o prietena sau prieten unde poti impartasi aceasta suparare?
casa este numai a lui?tu nu ai nici un drept?dupa atitia ani impreuna ar fi culmea sa ramai pe drumuri.
baiatului nu trebuie sa-i spuneti nici unul nimic pina cind nu se maturizeaza,pentru ca atunci gindeste mai altfel despre aceasta poveste,dar daca afla mai inainte poti da explicatii scurte si cuprinzatoare,probabil o sa fie suparat o sa trinteasca usile o sa te condamne si pe tine dar o sa-i treaca cu timpul,poate baiatul vrea sa locuiasca cu tatal lui,eu l-as fi lasat numai daca el este un tata bun.
deci nu te mai gandi la cum s-a intimplat sau cum ai putea sa-l stringi de git,gindeste-te asa cum stai tu frumos pe fotoliu cu o ceasca (cana) de cafea in mina si planifica-ti viitorul :)baiatul este mare nu ar fi nici o problema sa-ti refaci viata,ai incredere in mine:),o sa treci peste,incearca doar sa gasesti posibilitati sa te descurci si fara el 🙂
nu sunt sfaturi,asa as fi facut eu:)

19 01 2011
maria alexandra

florina, fara sa fiu rautacioasa, dar parca ai fi cealalta!

14 01 2011
Ariana

Dumnezeul pedepseste tradatorii iar el te-a tradat intr-un mod vulgar,fara a se gandi cat rau face rau in jurul sau !! Casa este a voastra nu numai a lui ,el trebuie sa aleaga fiindca nu este posibil,moral vorbind,sa duca o viata paralela ! Deja construindu-si „cuibusorul de nebunii”pe ascuns,a gandit la un viitor posibil ! Clar ca nu te merita si nu cred ca vei avea vreodata din partea sa intelegere si nici macar mila !!! Este bine sa nu-i spui baietelului ,lasa-l sa mai creasca un pic pentru a da piept „barbateste”cu noua situatie creata din vina tatalui ! Tu fa in asa fel ca el sa nu simta durerile tale si sunt convinsa ca ii vei fi de mult mai mult ajutor stiindu-te linistita si in armonie cu el si cu tine insati ! Putere multa si gandeste-te ca in aceasta urata poveste esti”personajul pozitiv”! As fi bucuroasa sa stiu ca ti-au fost de ajutor cuvintele mele !

18 01 2011
maria alexandra

Imi face bine sa vorbesc cu voi! Ani de zile, nu stiam unde gresec si ma simteam vinovata. Chiar el imi spunea ca nu sunt buna de nimic! Este cumplit sa te zbati in BEZNA, sa cauti raspunsuri si sa nu le gasesti?
NU POT SA INTELEG DE CE NU A PLECAT LA EA? DE CE A ALES SA-MI FACA VIATA UN IAD?

18 01 2011
nouria

Va invit sa vedeti un filmulet:

http://www.nuepoveste.ro/film

Daca bataile lasa urme vizibile, abuzul emotional e cel care poate fi greu demonstrat, iar empatia cu victimele aproape nici nu exista. „Nu te bate, nu te injura, nu bea, de ce vrei, maica, sa te desparti de el?”

18 01 2011
Ariana

Fetelor ce aveti probleme cu acesti „domni”ce nu va merita,treziti-va !!! Viata este a voastra si nimeni nu are dreptul sa va exploateze sentimentele ,bunul simt,sensibilitatea,seriozitatea si buna credinta !!! In lume sunt si barbati buni ce ar da orice sa va aiba alaturi sa va respecte si iubeasca pentru a fi respectati si iubiti ! Dar pana la urma, libertatea voastra valoreaza cu mult mai mult decat un barbat ce nu-ti ofera certitudini !!!

19 01 2011
maria alexandra

DA, NICIODATA NU E PREA TIRZIU! TULBURATOR!!!
DE UNDE AI ATAT DE MULTA INTELEPCIUNE? AI INTUIT PERFECT CEEA CE SIMT, NESIGURANTA SI DILEMELE PE CARE LE AM!
INCA O DATA ITI MULTUMESC!!

18 01 2011
Ariana

Maria Alexandra ,acest om te-a exploatat stiind ca esti toleranta ,o buna mama,o familista serioasa , i-ai dat siguranta si de aceea nu avea motiv sa te paraseasca ! Dupa o viata traita impreuna s-a instalat obisnuinta ,care este a doua natura, iar el in subconstientul sau apreciaza seriozitatea ta ! Merita sa-l pui in fata faptului implinit si sa-i spui ca nu mai esti dispusa sa suporti infernul la care te supune si sa faca bine sa se hotarasca !Il obligi sa-si ajute fiul si pe tine pana iti vei rezolva problemele ce el ti le-a creat! Nu trebuie sa-ti dedici viata ta,sanatatea ta ,libertatea ta, unei persoane ce nu te merita !!! De ce trebuie sa faci compromisuri, cand el nu este persoana ce merita acest lucru ? Viata ta nu valoreaza nimic? Fii curajoasa si nu-i mai permite sa-si faca jocul murdar !! O sa-ti cresti in liniste baiatul ,fara povara ce o porti acum zi de zi!! Daca ai prieteni, parinti,rude apropiate este bine sa-ti cauti suport moral pentru o perioada si incetul cu incetul vei trece peste acest hop!

18 01 2011
florina

Da, Ariana asa este,unele femei trebuie sa sa trezeasca dar altele nu vor:cele care trebuie(saracele)ori li-se intimpla precum Mariei si probabil nu au unde sa se duca, nu au loc de munca, nu au bani, etc, pur si simplu sunt nevoite sa suporte acel barbat din mai multe motive si asa ceva se intimpla in toate tarile,avem o vorba „padure fara uscaturi nu exista”
Si cele care nu vor sunt acele femei care inchid ochii la ceea ce face sotul lor din interes:ori ca are bani multi,sau ca are o pozitie sociala buna sau foarte buna,un statut etc.

19 01 2011
maria alexandra

Florina, eu am servici, ma pot intretine singura, nu sunt pe drumuri! Iar pozitia mea sociala mi-am cistigat-o singura, prin munca mea!Dar, ceea ce spui tu e valabil atunci cand in ecuatie sunt 2 persoane! Nu eu sunt pe primul loc, ci copilul meu! Iar eu, ca MAMA, sunt cea care trebuie sa-l protejeze si sa sufere cat mai putin!! Tu pledezi pentru decizii rapide si radicale, dar eu sunt de parere ca deciziile cele mai bune le iei atunci cand iti gasesti LINISTEA INTERIOARA!

19 01 2011
Dorina

Eu nu am comentat pentru ca nu mi se pare corect…dar am citit fiecare comentariu, si mai ales Nouria m-am uitat la filmulet pentru ca eu sunt tanara inca , dar din tot ceea ce scrie aici pot invata multe…de aceea de aici din „umbra” citesc fiecare comentariu si le „bag” bine in creier 😉

19 01 2011
maria alexandra

Dragele mele prietene!
Fiecare dintre voi aveti dreptate, si intr-un anumit moment ma regasesc in spusele voastre. Stiti ce este paradoxal? Ca din clipa in care am aflat „dragul meu sot” e de nerecunoscut! Nu, nu ma voi imbata cu apa rece, dar pentru prima data in viata mea simt ca detin controlul ASUPRA MEA. Toate sentimentele de vinovatie pe care mi le injecta zilnic au disparut. Intr-un fel, acum parca plutesc! Sunt fericita ca nu sunt eu vinovata! Si acest sentiment vreau sa-l savurez si chiar il merit!
Pe de alta parte, am procedat INVERS decat s-ar fi asteptat cealalta!

19 01 2011
maria alexandra

Sincer, as fi asteptat si comentariile unui barbat!

19 01 2011
Gabriela

Draga Nouria , te rog transmite-i Mariei nr meu de telefon.
Nici o situatie nu poate fi identica si fiecare durere este traita cu intensitate diferita , Maria , cred ca pot sa-ti dau putin curaj si sigur pot fi prietena cu care sa vorbesti la o cafea fara teama , te astept .

19 01 2011
nouria

Daca adresa de e-mail a Mariei e cea reala si daca ea isi doreste, ii voi trimite un mesaj cu numarul tau de telefon.

20 01 2011
maria alexandra

Draga Gabriela. Ru ti-am trimis geja un mail la adresa pe care ai lasat-o la mesajul anterior. Ai primit mailul?
Mi-ar face multa placere sa vorbim

19 01 2011
Ariana

Maria Alexandra,sunt bucuroasa ca ai reusit sa te reevaluezi si sa-ti regasesti increderea pierduta ! Intelepciunea mea pleaca tocmai de la o istorie de viata trista pe care refuz sa mi-o reamintesc si care m-a costat o buna parte din viata,ani irositi in numele corectitudini si a bunului simt !! O data terminata aceasta „poveste” m-am mirat si eu cum de mi-am irosit timpul urmand niste idealuri ce nu functionau in aceasta cauza (deja pierduta)! Tu ai valoare si pentru asta iti datorezi stima , vei avea putere sa te debarasezi de aceasta greutate si crede-ma, la varsta ta inca tanara,poti decide pentru tine si fiul tau in libertate ,fara constrangeri sau influente negative ! Tu astepti parerea unui barbat dar tu nu stii ca acesti domni sunt solidari ?? Se poate trai si fara ,te asigur …si inca mult mai linistite ! Accesorii inutile !

19 01 2011
florina

Ai dreptate Maria Alexandra :)fiecare isi rezolva problemele in stilul si ritmul ales :)o zi buna 🙂

24 01 2011
mirna

Draga Maria,( scuze ca raspund cu intarziere) numai Tu poti hotari ce si cum e mai bine pentru tine. Orice situatie vei alege, iti va fi greu si fiecare va suferi mai mult sau mai putin.
Eu vreau sa-ti spun ca o femeie divortata si cu un copil ( cu probleme), greu isi mai poate reface viata. Femei disponibile sunt atat de multe si un barbat de cele mai multe ori isi alege o partenera cat mai putin complicata. Deci cine iti spune: ”divorteaza ca esti tanara si gasesti pe altul!”, greseste sigur!( e chestie verificata)
Tu deja te-ai obisnuit cu situatia asta, amanta la fel… esti hotarata sa schimbi situatia? Sunt atatia oameni care duc o viata dubla… de la vedete, la oameni simpli…cred ca e o moda , acum!
Cineva spunea odata: ”Daca vrei sa stii ca un barbat te iubeste cu adevarat, vezi cu cine isi petrece vacantele si sarbatorile!”. Daca nu e vorba de iubire, e vorba de obisnuinta…sau…poate ii este jena de ”gura lumii”?
Si faptul ca nu ii dai satisfactie celeilalte…e SUPER! Castigandu-ti increderea in tine, poti gasi solutia pt a merge mai departe… Bafta!

22 08 2011
yasemin

vreau si eu sami scriu poveste unde o pot face

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: