Fotografii de la mare

13 07 2010

A fost prima ei intalnire cu marea. N-a mers doar in vizita, ci s-a balacit, s-a bronzat si s-a comportat ca o adevarata domnisoara. Muzica din jur a incantat-o si-a facut-o sa danseze. Apoi n-a mai putut adormi decat in ritmuri nebunesti. Am facut un CD cu melodia ei preferata cantata de vreo 20 de ori. Cand incepe a treia oara cantecul, deja doarme.

Fie ploaie, fie vant, am stat doar afara, pe terase sau in pridvorul casutei noastre dragi din Campingul MHT de la Saturn. Acolo e locul in care ne simtim cel mai bine. Fara inghesuiala, fara fite, fara oameni indiscreti.

Cum ajungeam in alta parte, in alte statiuni, oamenii erau cu ochii pe noi, veneau sa faca poze cu copilul meu, ba o doamna entuziasta a venit sa-mi ceara permisiunea s-o filmeze. Am refuzat-o politicos. Probabil s-a suparat, dar chiar nu puteam fi de acord. Nu poti sa faci o miscare, nu poti sa te scarpini dupa ureche, ca imediat se gaseste cineva sa te observe. Asa ca ne-am retras in campingul nostru, cu prietenul nostru drag ce ne este gazda an de an si ne-am bucurat de intimitate.

La plaja n-am stat decat vreo doua zile, suficient cat sa-si exerseze fata mea talentul de inotatoare profesionista 🙂 (de la 4 luni face cursuri de inot). S-a jucat pe plaja si in apa, a mancat in bataia brizei, a dormit tot asa si s-a simtit stapana marii.

Cred ca prima ei vacanta la mare a fost o reusita. Iata dovada:

Salma in barcuta

Information

12 responses

Alina

E senzationala….cel putin poza cu ochelarii de soare e exceptionala.Sunteti deja domnisoara mare! :)Va pup!

valeria

Frumoase poze,o adevarata printesa cu un costum de baie pe masura ! Micuta cred ca s-a simtit tare bine,caci pozele tradeaza un copil fericit ca a simtit linistea pe care marea ti-o poate da! Cred ca e deranjant sa fii tot timpul „tinta” privirilor celor din jur ! …Dar daca oamenii va iubesc,ar trebui sa fie mai discreti si sa se bucure doar cu privitul, nu sa deranjeze momentele de relaxare pe care le-ati hotarat sa le petreceti la mare !
Ma bucur ca Salmei i-a placut la mare! Si nu numai ei !

Si micuta mea (si nu numai )s-a bucurat de valurile marii,ea pentru prima data, noi pentru a nu stiu cata oara ! Daca vacanta s-a deschis cu o mica „problema „din partea unei agentii caruia ii rezervasem cu 2 luni si ceva biletele spre „vacanta de vis”( ajunsi in holul hotelului,dupa 12 ore de mers,rupti de oboseala,cu micuta in brate ,cand receptionera hotelului intr-o engleza cu accente bulgaresti ne spunea ca nu avem rezervat nici un bilet,am crezut ca cerul cade undeva pe noi -am trait momente pe care nu cred ca vreodata as putea sa le descriu in cuvinte,am simtit poate pentru prima data furie pe romanii care nu stiu sa-si faca meseria cum se cuvine…pana la urma dupa 3 ore de maxima asteptare si incertitudine ,s-a rezolvat partial problema).Dar dupa toata neplacerea creeata,acolo in holul hotelului am intalnit un grup mare de copii,din Bucuresti, cu profesorii lor, veniti -aflasem dupa aceea ,intr-un turneu -era corul Allegretto. Ne-am imprietenit cu profesorii lor ,niste romani calzi dornici sa ne ajute, facandu-ne sa uitam de necazul nostru !
Pana la urma chiar daca inceputul a fost cu peripetii, vacanta a fost de vis, pacat ca cele 10 zile s-au terminat prea repede iar noi am lasat marea si am revenit pe meleagurile noastre, la casuta noastra care ni s-a parut mare dupa ce ne impartisem viata toti patru intr-o camera de hotel.
Micuta Maria a fost foarte fascinata de apa,de nisip pe care l-a gustat cu fiecare lopetica pe care o indrepta spre gura, a fost foarte fericita cand desculta a facut primii pasi pe nisipul fierbinte…s-a bronzat,a mancat tot ce a vazut (corespunzator varstei, fara pretentii de nici un fel) ,adormea in carucior seara terminata de caldura, soare ,agitatie dar si de trezitul la 6:00 dimineata pentru a ne bucura de aerosolii pe care marea ni dadea.
Intr-un cuvant ne-am incarcat bateriile pentru inca un an,dar am ramas cu sute de poze,cateva ore de filmare si mii de amintiri pe care sufletul si inima le poarta acolo undeva in noi !

Anemari

Costumul de baie, rochita, ochelarii…WOW! E superba! Sa aveti o vara frumoasa in continuare!

aroma

N-aveati cum sa treceti neobservati la mare. Cred ca ati facut senzatie. Si eu v-as fi oprit doar sa va spun ca sunteti frumosi si ca aveti o fetita minunata.

Criss

Doamne e o papusa adevarata!
Sa va fie de bine vacanta la mare, O vara frumoasa in continuare.
Nu stiu carui copil nu-i place marea. Si al meu e innebunit dupa mare. Noi am petrecut 6 zile la Mamaia, din pacate doar 4 frumoase si 2 urate si ploioase, dar in cele 4 zile Alex a stat aproape permanent in apa. (Si mami la fel. ) Poate parea o inconstienta din partea mea, dar stateam pe plaja de la 8 pana la 18, pentru ca vroiam sa ne bucuram de fiecare secunda de vacanta. Pana anul viitor mult mai este…si marea e tare departe, prea departe de noi…

14 07 2010
nouria

Va multumesc, dragele mele, Alina, Valeria, Anemari, Aroma, Criss pentru mesaje! V-as fi scris mai mult, dar acum sunt ravasita.

iulia m

Vai ce dulce e !!!!!!!! o adevarata domnisoara …….si pariez ca adora sa fie in centrul atentiei !!!!!!!!! Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de zambetul ei multi ani de acum incolo !

24 07 2010
petrutza

Pup! Sa ti traiasca puiuta!

Si ca sa sintetizez ceea ce ai scris in ultima vreme, iar eu abia azi revin aici si citesc,

pot sa spun atat: CAT suflet si adevar pui in ceea ce scrii!

Sa ai o seara buna alaturi de cei dragi!

Petruta

24 07 2010
petrutza

Sa nu uit:: ati avut o aniversare de curand, asa am citit…
La multi ani!

26 07 2010
nouria

Bine ai revenit, Petrutza! Multumesc pentru urare!

RUXANDRA - Ploiesti

ma bucur ca vad din nou poze cu papusica ta ! este foarte dulce !
si nora a fost deja la mare ( prima tura ) poate iti faci timp si ma vizitezi pe netlog unde am postat mai multe poze …
o vara frumoasa , plina de surprize placute si bucurii !